Translate

luni, 13 noiembrie 2017

picaturi de culoare .... flori crosetate


 









" În fiecare zi , mii de oameni se uită într-acolo ,

la același lucru . Cei mai mulți văd apa , dar unii pot vedea ceva cu totul diferit . Mă întreb dacă vreodată a văzut cineva acolo un deșert arzând sau un munte...
Dacă într-o zi aș pretinde că văd un deșert în vreme ce privesc marea sau marea când mă uit la deșert , m-ar crede cineva ..?...
Nu mă refer decat la faptul că sufletul meu pereche este cel care mă crede chiar și atunci când tot restul lumii crede că mint . Mai mult decât atât , este cel care imi atrage atenția asupra dunelor de nisip pe care le-am omis sau a golfulețelor pe care nu le-am remarcat ...." S. Ozkan – Trandafirul dispărut

Accesoriu multifuncțional - capă , fular - croșetat din fire de lână de cea mai buna calitate ( YarnArt Merino Bulky ) , folosind ca suport o unelta arhaică - furca din lemn . Aceasta lucrare este realizata integral manual cu croșeta și desăvârșită prin broderie cu acul. Vine însoțită de o broșă - floare croșetată , tot din fire de lână , în interiorul careia am țesut fire de aramă pentru ținută și rezistență a formei în timp .
Mai multe lucrări și creații croșetate puteți vizualiza pe site-ul : https://floaredelumina.weebly.com/
Pentru informații suplimentare și comenzi mă puteți contacta pe nr. 0747 658 422 sau pe adresa de e-mail : zachmanflavia24@yahoo.com




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu